Wednesday 5 October 2011

walker oh walker...ke nak walk..

nie citer minggu lepas lah...saje malas nak update blog..tu yang lambat bercerita tau...minggu lepas ari ahad aku g careffour wangsa maju..saje g jalan2 dah lama sangat aku tak g sana..masuk aje pasar raya...anak aku yang sulung dah shopping berbagai..macam dia plak suri rumah...macam2 dia beli..tapi semua barang dia..duit mama dia jugak yang kopak..si adik tak ikut sebab tinggal dengan mak sedara dia kat wangsa maju...si abang kena bawak sebab tak ada sapa yang sanggup jaga dia..buas sangat..
nak dijadikan cerita..masa sedang aku shok giler g cuci mata...my hubby pun mai kat aku..cakap walker baby murah..RM45-RM60..ok gak...si adik tak ada walker g..walker si abang dah arwah dah kat kampung...sayang sangat..dah lah beli mahal..orang yang pinjam tak jaga plak harta orang...geram aku..aku pun beli lah semula walker baru untuk si adik..bawak balik..pasang..letaklah dia dalam tu...tak sampai 1 saat dia menangis tak mau duduk dalam tu...sudah...beli mahal tak mau duduk plak..nak keluar plak..hari mula2..tak pe..ari esoknya aku masuk kan lagi dia...lari kuat menangis sampai si abang pujuk si adik..."chicha jangan nangis...meh..meh ikut along.."baik betul si abang..si mama nya plak buat tau aje..tapi kesian gak sebab dia tak gerakkan langsung walker tu...aku pun angkat lah semula dia letak kat bawah...
last..last...
v
v
v
v
v
v
v
v
v
masuk stok aje lah walker tu....maaf chicha nak mau duduk...dia nak walk sendiri..tak mau bantuan..


No comments: