Monday 3 October 2011

Drama korea

ooooo...tidak....aku dah mula semula meminati citer2  korea..kim hyun joong...kenapalah banyak2 artis ko aku rasa teruja sgt dengan muka ko tuu......gedissss...gedissss..nak tengok citer ko...nie gara-gara tengok citer playful kiss kat youtube lah...dah terjatuh ati kat dia plak...nasib baik aku dah kawin anak 2 lagi...hihihi..kalu tak mahu aku cari laki iras2 muka ko tau...hensem...tapi...hensem lagi putera kesayangan sayaaa.....

jom kita tengok wajah-wajah kim hyun joong nie...

 manis senyum dia kan...
 Boy's of flower


 cantik fesyen rambut dia..i like..


 Playful kiss



 1 malaysia....
 playful kiss
geram aku tengok muka dia nie...




memang hensem dia nie...muka macam budak-budak aje...
v
v
v
v
v
v
v
v
v
tapi.............
 yang nie lagi hensem....

Hasilnya....
 v
v
v
v
v
v
v

 sorang muka macam jepun....
sorang macam cina...


ok lah....mahu apa g....huhuhuu

2 comments:

Ilusi Kristal said...

saya suka die juga....OMG...kim hyun joong!!!!

(hihi...gediks juga nih...)

anie_zaini said...

huhuhu...mari gediks sama-sama