Wednesday 24 August 2011

Jamu Ratu Dara..




 Sejak melahirkan cahayamata ke-2..aku memang dah pasang azam berkobar-kobar nak mantain kan badan semula @kurus macam zaman 'V' dulu..Aku pun cuba lah produk yang tengah hangat sekarang nie..Jamu Ratu Dara dik oiiii..Mak tak mau makan jamu Mak Dara..mak nak makan Jamu Ratu Dara..baru malatop...Jamu mak dara..untuk mak-mak dara aje..I nak jadi macam ratu...tak kisah lah ratu apa..janji ratu kan..Tak kisah lah jamu mak dara @ratu dara..Janji badan kita nie kena jaga..maklumlah orang dah beranak dengan anak dara lain..Orang dah kawin nie..kena jaga cikit badannye..kalu tak laki lari-lari anak nanti..sapa susah..kita jugak kan....
Nak share cikit pasal JRD nie..aku baru aje start cuba makan jamu nie..sebelum nie..aku makan jamu manjakani aje..(buatan orang kampung kat kelantan)..ubat tu ok gak..bagus..harga pun tak mahal 1 botol RM12.00(30biji) kena makan 2 botol sebab 1 hari 4biji(2 biji pagi 2 biji malam)aku beli kat bidan kampung aku..Tapi sekarang dak stop sebab nak cuba JRD plak..Macam bagus aje jamu nie..iyalah kalu tak cuba mana kita tau ok @tak kan dengan badan kita.
Aku ada makan gak testing dia..agen jual produk nie kasi test..test dulu..kalu ok baru beli..aku makan kali pertama ok gak..cuma pagi kita kena g bilik termenung dululah..friend aku makan jamu nie, dia ada kesan cikit..asyik membuang angin aje..aku nasib baik tak..g 1 kawan aku nie memang ratu jamu..apa jenis jamu dia nak testing..dia memang suka makan jamu..aku baru-baru nie lah mencuba jamu..sebelum nie masa anak first aku makan pil perancang..tu yang badan naik macam tong dram aje..bila second baby aku tak mau dah makan pil perancang (suami isteri kena berbincang pasal hal nie..takut jugak kan..subur..)aku nak buat rancangan aku sendiri..tak mau dah pakai rancangan KKM tu..buat aku gemuk aje..
JRD..kenapa aku nak testing jamu nie..
1.Bagus untuk badan (menambahkan tenaga dan melancarkan perjalanan darah )
2.Bagus untuk peranakan kita selepas bersalin
3.Boleh menjarakkan kehamilan SEBAB jamu kan panas
4.Membetulkan kitaran haid bagi sapa yang tak teratur k
5.Awet muda
6.Mengurangkan keputihan,kegatalan dan bau yang kurang enak di vagina (masalah wanita nie)
7.Merapatkan hubungan suami-isteri (seperti malam pertama)
8.Tiada bahan perosak dalam nie..100 % semua herba dan rempah ratus aje
9.Melawaskan pembuangan air besar dan kecil

Anak dara pun boleh makan tau..

Cara pengambilan Jamu Ratu Dara :

Bagi yang dah kawin kan....

1. Makan 1 hari 2 biji pagi dan 2 biji malam selama 1 minggu
2. Minggu ke-2 dan berikutnya makan 1 hari 2 biji setiap hari sehingga datang haid
3. Datang haid Stop jangan makan tau..sabar..
4. Abis aje..ulang semula 1 hari 2biji pagi 2 biji malan selama 1 minggu aje..
peh tu..ulang step ke-2 k sampailah datang haid semula

Bagi anak-anak dara :

1. Makan 1 hari 1 biji pagi dan 1 biji malam selama 1 minggu
2. Minggu ke-2 dan berikutnya makan 1 hari 1 biji setiap hari sehingga datang haid
3. Datang haid Stop jangan makan tau..sabar..
4. Abis aje..ulang semula step ke- 2 tau...1 hari 1 biji setiap hari sampailah datang haid semula
~tak rugi apa pun kalu anak dara makan k..bagus untuk kesihatan tubuh badan..anak-anak dara jangan takut..cuba JRD nie k~

Bab kesan :
hanya yang makan JRD aje yang tau kesannya..

JRD tak sesuai bagi mereka yang mengandung,menyusu bayi,darah tinggi mengunung dan perempuan yang datang haid..sakit yang kronik-kronik pun jangan makan tau..bukan apa nasihatttttttttt..


2 comments:

Anonymous said...

… Unbelievable , but I just found software which can do all hard work promoting your cayang-aniez8180.blogspot.com website on complete autopilot - building backlinks and getting your website on top of Google and other search engines 1st pages, so your site finally can get laser targeted qualified traffic, and so you can get lot more visitors for your website.

YEP, that’s right, there’s this little known website which shows you how to get to the top 10 of Google and other search engines guaranteed.

I used it and in just 7 days… got floods of traffic to my site...

…Well check out the incredible results for yourself -
http://magic-traffic-software.com

I’m not trying to be rude here, but I believe when you find something that finally works you should share it…

…so that’s what I’m doing today, sharing it with you:

http://magic-traffic-software.com

Take care - your friend Jennifer

Unknown said...

hi..saya nak tanya..lepas saudari cuba jrd ni ade x kesan2 negatif..i mean..berat badan naik ke rase x sdap badan ke?
sbb saya nak cube jamu ni..tp..ramai ckap makan jamu bleh buat bdan naik..betul ke sis?