Wednesday 10 August 2011

Menu petang ini

Apalah menu petang nie aku nak masak kat hubby ...dah pening memikiornye...tak tau dah nak masak apa petang nie...<macamlah sesalu balik aku yang memasok..salu balik makanan dah siap..tunggu azan aje...hihihii>
Tapi ari nie aku nak memasok jugak..demi rasa cinta,kasih dan sayang kat hubby..aku suka tengok dia makan kalu aku memasok..berselera aje..tak jadi nie..masa berjalan jugak.kena buka internet nie..cari resepi..tak pun kena tanye kekawan..apa menu nak masok..ada gak lah kekawan ajok b'buka kat restoren..buffet lah plok...satu kepala RM21.00 kalu setakat aku n hubby ok lah..nie adik aku yg jaga alisha kan tak nak tinggal..nak ajak g sekali dia nie pemalu..mesti tak g punya..kasih ke adik..aku b'buka aje kat umh ari nie..tapi sampai sekarang aku tak tau menu apa nak masak...macam nie aje lah..aku rasa macam nie aje lah..makan kat luar aje senang..tak yah sesiapa masak..hihihiihihi

<nukilan nie ku tujukan buat hubby tercinta...sebab biasalah...duit keluar dari dompet dia...>

No comments: