Sunday 23 October 2011

Kembali bertaut

Syukur kepada Ilahi kerana memberi kesempatan ini untuk aku bertemu semula dengan kekawan sekolej dahulu..teringat kembali zaman study..banyak peristiwa suka duka kami lalui bersama sehingga lah terjadinya perpisahan antara kami ber-4..bagi aku semua tu kenangan sahaja...kenangan zaman remaja..mungkin sekarang kami semakin matang..boleh memikirkan yang mana baik dan buruk..lagi pun kami semua sudah menpunyai keluarga sendiri..masing-masing sudah berkerja dan mempunyai anak-anak..

mengimbau kembali nostagia lama mengingatkan aku pada mereka...mereka kawan aku dunia akhirat..susah senang bersama...kemana pergi sentiasa ber-4..tapi sebabkan 1 kejadian sahaja...membuatkan kami terus tak sehaluan  lagi...setelah 9 tahun berlalu..baru aku tergerak hati nak mencari meraka di FACEBOOK...

Mungkin niat aku baik...akhirnya aku jumpa meraka semula...aku harap...kami terus berkawan seperti dahulu..kita tetap bersahabat...

Maafkan aku kekawan andai aku pernah membuat salah pada korang semua..

Juliana Amir Hamidon

Nor Azlina  Abdul Khalid

Nor Halita Muhammad
v
v
v
v
v
dan.....

aku lah -Wan Noraini Wan Abdul Razak


No comments: