Wednesday 12 October 2011

Bila gambo masuk FB

Time rehat aku bukalah FB..tengok2 apa yang menarik...tetiba aku nak sangat tengok FB Kop Kampung Awah..Mula-mula aku tengok gambo jenazah Arwah tok esah A6(orang kampung aku)...lepas tu aku saje je nak tengok gambo lain plak..apa cite menarik kat kampung aku nie...sekali muka minah nie aku nampak...macam kenal aje..orang yang bawak moto nie...moto tu lagi lah aku kenal sebab tuan dia akulah..aku hadiah motor nie kat ayah aku..sebab motor lama dia kena curi atas kebaikan adik bongsu aku yang tinggal kunci kat motor...apa lagi kena angkatlah...untuk menghilangkan rasa kekecewaan ayah, aku pun kasi lah motor nie kat dia...kebetulan masa tu aku mengandung..tak leh bawak moto dah...sudah tamat zaman rempit..nie citer sampingan aje...
sebenarnya aku nak tunjuk gambo yang dalam FB tadi...
Klasssss ko maria...



Nie lah gambo yang aku cakapkan tadi...yang baju kelabu nie...mak sedara kesayangan kitaorang..Cu...yang bawak motor tu kakak aku...Kak long..budak kecik tu anak bongsu dia...Sara...motor nie...tuan sebenornya aku...

No comments: