Monday 19 September 2011

Rindu bertaut...

dah lama aku tak update blog nie...rindu plak nak menconteng-conteng cerita aku kat dalam nie...
mana taknya...semenjak jerebu nie..macam-macam penyakit yang datang...kalu serang aku tak pe g...nie serang anak-anak aku..bila anak2 kesayangan aku sakit aku mulalah susah ati...makan still lalu lagi lah..cuma kepala nie aje yang risaukan kesihatan diaorang..minggu lepas abang dan adik batuk2,selsama..minggu nie si abang demam plak..kalu si abang deman siaplah..perlu pemerhatian lebih sebab dia nie mudah cepat jadi biru.deman sentiasa suhu tinggi punya.bila si abang demam si ibu susah ati...sebab biasa tengok dia aktif dengan aktiviti dia..kali nie dia dok diam aje..tido aje..nampak baik sangat...si adik plak bila tengok si abang demam dia pun cibuk aje nak g kat abang long dia..ajak main..cian si adik..seharian aku jaga si abang n si adik kat umah..my hubby g keje..aku semalam terpaksa EL..demi anak..cuti tak kisah lah..
Syukur alhamdullilah..ari nie si abang dah makin sihat..aku pun terpaksa anta si abang n si adik ke taska sebab ari nie unit aku ada uat jamuan raya..aku dah ditugaskan untuk masak bihun...pagi2 buta lagi aku dah bangun masak bihun n bubur si adik...semangat giler...sedap tak tau g..
walaupun ari nie aku g keje tapi kepala aku nie dok pikir anak aku kat taska...sihat ka dia..makan ka dia..risau-risau...cepatlah kul 5ptg...nak balik ambik anak2..

1 comment:

Anonymous said...

greetings cayang-aniez8180.blogspot.com admin discovered your website via yahoo but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have discovered website which offer to dramatically increase traffic to your website http://mass-backlinks.com they claim they managed to get close to 4000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my website. Hope this helps :) They offer best services to increase website traffic at this website http://mass-backlinks.com