Sunday 25 September 2011

Jamuan Raya...Makan..makan...makan..

Punyalah sakan raya sekarang nie..sampai puasa pun tak ganti g..badan dari kecik dah beso balik nie...tak leh jadi kena diet lepas nie gak..ari nie dah start uat puasa ganti setelah...semua jemputan raya aku dah g..macam-macam dah makan...sampai semalam punya jamuan raya kat blok sendiri dah tak lalu nak makan..dah muak....
nie..adalah cikit gambo jamuan raya minggu lepas kat opis n Bahagian...tengok picture nie...nampak sgt aku dah makin membeso...tak sukenye....aku tak mau gemuk dah...tak pe...diet balik lepas nie...jangan makan nasi..makan sayuran n buahan aje...huhuhuhu...nie timbul niat nak pregant balik nie...leh slim semula..
kalu tak caya tengok gambo kat bawah nie...aku dah berisi cikit...nie mesti sebab..makan lemang terlebih nie...
(ayat nak sedapkan ati..)
 nampak kan...bertapa hapinye kitaorang kalu bab uat makan free nie...memanjang bergambo
 My friends...sal n fiza
 para penari dari istana budaya...klas gitu..
 bergambo lagi...nampak sgt aku makin berisi skrg...
 kali nie dok belakang plak...cover badan
 alamak...orang yang kat depan tu...pejam mata plak..tido ka
 mana plak muka aku nie...kenapa tak ada...
 wah...nampak seksi giler aku...hahahaha
 santai-santai kat pentas..
 ni lah persembahan kita orang petang tu...memang kelako giler..sumpah tahun depan tak mau menari lagi...malu...(jangan lupa lirik)
 masa untuk pusing,,pusing..adik pusing..
 nie lah...yang kami dapat..
 buah belimbing pun ada...
 nie sebahagian makanan yang kita orang ambil
 nie pun tak ada gambo aku jugak
 nie pun sama..
kak an dan suriati..

yang penting petang tu...kitaorang hapi sangat..

No comments: