Wednesday 7 September 2011

5 Syawal..

5 Syawal..suasana perayaan masih terasa..banyak jemputan rumah terbuka..kenyang perut untuk sebulan..huhuhu..save budget nak tunggu gaji..la maklum ajelah duit banyak dah abis untuk persiapan raya dan $$$$$ raya..tapi..walaupun sekarang jemputan rumah terbuka banyak sangat..tidak lupa gak..majlis pertunangan..majlis kawin pun ada gak time raya-raya nie..orang dah start nak save budget...barang semua naik kan..nak jimat punya pasal 2 in 1 dia buat...majlis kawin sekali dengan jamuan hari raya..g pun cuti raya tahun nie..orang leh ambik cuti lama sebab cuti panjang n nak ambil cuti tahunan pun tak banyak sangatlah...macam aku time raya..orang dok g umah terbuka aku g anta pinangan kat pandan indah,ampang..nie rombongan sebelah my hubby..terpaksa uat masa nie sebab time lain tak ada masa n jauh...rombongan dari pangkor katakan..jauh...
adalah sedikit gambo masa sebelum bertolak dan selepas majlis pertunangan tu berlangsung...gambo nie aku copy kat FB adik ipar aku..ain.(kak wan copy ye ain..jangan marah)..inilah sebahagian gambo yang adik ipar kesayangan aku ambik..


chicha cibuk aje nak pegang puting member sebelah tu...

kena rasa semua makan nie...sedapppp

bila nak g anta rombongan nie..

sapa lagi putih...ko rasa.???

chicha kesayangan hamba

bergambar kenangan kat surau..

nak kena tumbuk..

hantaran..
 
lagi sekeping...

nie lah jejaka yang menyunting bunga orang kat pandan indah

my hubby yang kekeyangan...

chicha n mak su

No comments: