Sunday 25 September 2011

Jamuan NPP

20hb...Jamuan unit kitaorang.....memang best giler...macam-mcam ada tau..kenyang perut kitaorang..ada rendang ayam,kari daging,bihun,popia goreng,agar-agar,dadih,nasi ujan panas..nasi beriani...nasi putih..air paling special..bandung soda....sedappppppppppp..tapi kitaorang nie memang tak leh lepas dari bergambo..
tengok aje gambo kat bawah nie

 aku n sal
 bergambo depan makanan..lapo tau...

 kabur tapi janji nampak muka n badan aku yang makin membeso
 siap tunjuk rendang lagi...
 gambo control ayu gitu
 nasi puan intan..ujan panas membara..hahahah
 bos nak kasi ucap dah
 muka aku tak ada...sebab aku dok kat tempat lain..

 muka lapo si jah...
masa untuk makan...pilih...pilih mana nak makan dulu...banyak menu katakan..

Kenyang betul perut aku petang tu....

No comments: