Thursday 28 July 2011

Tahniah Kak Sue

My member opis dah selamat melahirkan baby girl pada 22.07.2011 kat hospital putrajaya..yang bestnya..katil dia dok tuuu...tempat aku masa melahirkan alisha..Wad 2A katil 01.Maaflah lambat publish.kabel HP tak ado.nie pun pinjam kabel HP member.(tq Sal) kalau tak..tak dptlah den nak tunjuk gambo baby girl kak sue..
kepada yang belum tengok baby kak sue..meh tengok kat blog saya nie...huhuhu(sori kak sue..masukkan gambo baby tanpa kebenaran terlebih dahulu)
 Buat kak sue..Selamat berpantang,selamat menganti puasa nanti,selamat jadi mummy yang baik ati...kena lebih matang lepas nie..

nie lah kak sue..(jiran sebelah tempat)

macam tak sakit aje dia kan..releks aje..ubat tahan sakit ada g..tunggu lah nanti-nanti..

ceria muka..seronok katakan

nie lah puteri sulung dia..comel kan

muka sapa agaknya..yang pasti mulut tuuuu...ikut muka mummy dia

wah..ramai sungguh yang nak tengok aku upanya..

menu hospital putrajaya untuk org lepas bersalin

sedap tul lauknya...tapi tau sapa yang ambik.........

aku la..tapi dengan izin dari tuan empunya nasi nie tau...kenyang perut aku ari tuuuuuu...

~Lepas kak sue..masih belum ada pengganti lagi..tak taulah giliran sapa plak lepas nie..yang penting bukan aku k..aku baru aje bersalin...hahahahaha~

No comments: