Friday 8 July 2011

Rahsia yang masih tersimpan rapi..

Sehingga ke hari ini rahsia itu..masih tersimpan rapi...masih menjadi rahsia..tidak akan sesekali akan aku bocorkan kerana...rahsia yang aku simpan nie..biarlah menjadi rahsia...biar dia terkubur bersama kenangan dan ceritanya...


v
v
v
v
v
wah....wah...mesti korang nak tau kan apa citenya...sebenarnya..
v
v
v
v
biarlah kali nie aku bocorkan rahsia nie...
v
v
v
v
dah tak boleh simpan dah nie..
v
v
v
v
saya nak buat pengakuan...
v
v
v
saya...saya...saya...
v
v
v
perlu kah aku bercerita di blog ini...
v
v
v
serba salah plak dah..
v
v
v
v
tak pelah cite aje lah..mana tak nanti ramai leh tolong aku...
v
v
v
v
macam nie..
v
v
v
v
saya..sebenarnya...
amat..
amat..
amat....amat..
memerlukan............

ha...nie lah rahsianya..
kan dah bocor..
dah lama simpan perasaan nak miliki motor semula..
rindu dah nie...dah lama sgt pencen dari jadi minat rempit nie...
dah  3 tahun aku tak sentuh @ bawak moto..
bilalah aku nak dapat motor semula nie..
moto lama...kat kampung...engku dah ambik..kena beli baru..
ada sapa2 nak tolong belikan tak....huhuhuhu(gurau aje)





                                                                                 

No comments: