Friday 16 March 2012

Habisssssssss phone baru aku...

Sedih rasa ati nie...bila dapat tahu phone yang baru beberapa bulan aku beli dah masuk longkang...ceritanye mcm nie...aku ni nak kata baik...bolehlah..murah ati...masa adik aku mai umah..dia ada minta tukaq phone...aku pun kasilah...mula-mula phone dia yang aku pakai rosak...so aku suruh anta balik ke kedai repair..peh tu dengan baik ati..aku pakai balik phone aku yang masuk air laut tahun lalu..sayang adik..takpe...aku tak ambik g phone kat dia sebab dia cakap tak ada phone lain...baik aku kan...walaupun masa dia datang 2 minggu sudah..dia nak tukaq..aku kata pakai dulu..angah pakai yang lama nie..
tup..tup...pagi tadi baca FB dia...kata barang yang dia sayang jatuh dalam longkang...aku mula dah cuak sebab kawan dia tulis...tak pe kita beli enset baru...sudah...rupanya betul....barang yang disayang tu...phone aku....melayang $$$$$ aku...masa beli dulu phone tu baru aje keluar seminggu...harga pun masih mahal lagi...sedih tul...RM8xx.xx aku macam tu aje...untung longkang tu dapat pakai phone mahal aku tu...aku jugaklah pakai phone lama nie...buat masa nie..memang aku tak mau beli phone g...sebab kena kumpul $$$$$ dulu...tunggu lah aku $$$$ dah ada..kalu $$$ tak ada...pakai aje apa yang ado....nasib badan.... :( 

No comments: