Thursday 29 December 2011

Selamat Tahun Baru 2012

Selamat datang dan selamat tahun baru kepada semua umat manusia di muka bumi ini..Pastinya kita akan merindui tahun 2011..banyak cerita suka duka kita pada tahun ini..perkara yang berlaku anggap saya dugaan dan cabaran..walaupun tahun ini aku memang banyak sangat diduga..Tahun 2012 pastinya ditunggu dengan perasaan gembira..usia makin meningkat,anak-anak makin membesar,rezeki yang berlipat kali ganda,keluarga yang bahagia dan sebagainya lah..macam aku tahun 2012 aku akan diberi rezeki baru..alhamdulillah..Allah S.W.T murahkan rezeki anak-anak.Setiap anak pasti ada rezeki mereka..Sesungguhnya tahun 2011 banyak mengajar aku erti  dewasa,menjadi seorang ibu dan isteri yang selehah...Aku cuba buat yang terbaik pada mereka walaupun kadang-kadang aku rasakan aku terlalu tegas dengan anak-anak..terutama danish..Aku berharap tahun 2012 aku menjadi seorang ibu yang lembut tetapi tegas dalam sesetengah perkara.

No comments: