Tuesday 15 November 2011

Selamat tinggal kawan ku...

Selamat tinggal kawanku...
tak mudah aku pergi....
bila wajah mu...sentiasa dihati ini....

wah...lirik jiwang...tukar lirik lain plak

sahabat
mengapa kau pergi....tinggal aku sendiri...ku tahu ku tak sanggup sahabat...
sahabat...
ingatlah kau slalu...jadi yang terbaik...walau kau tak disini lagi....

emosi aku sekarang memang sedih lepas tak dapat dia ditukarkan...walaupun pun tak jauh mana pun...tapi aku memang sedih....

oh tidakkkkkkkkkkkkkkk...

minggu depan dia dah lapor diri....tinggal minggu nie aje.....

kau harus tau ini...kau adalah kawan akak yang paling best...selepas akak bertukar ke sini...akak sangat...sangat... sedih...


sebelah dia nie pun dah tak ada kat opis nie dah...sedih...sedih..



wajah kecerian kami...

kenapalah yang baik-baik dia g tukarkan..yang buat perangai dok kekal kat sini....hairan betul...

lirik lagu lagi....nyanyi sendiri k..

Kerana sahabat untuk selamanya....
bersama untuk selamanya.....
kau dan aku sahabat......
untuk selamanya......setia...


aku memang sedih....nak nangis...

No comments: